Το Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας – FeCHA σε συνεργασία με το Hellenic American College (HAEC) παρουσιάζουν, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, την δράση “cortoFeCHA” την Τρίτη 29 Μαΐου 2018, στις 19:00, στο Θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (Μασσαλίας 22, Αθήνα. Μετρό: Πανεπιστήμιο) με ελεύθερη είσοδο.

Πρόκειται για τη νέα δράση που εντάσσεται στο Φεστιβάλ FeCHA και παρουσιάζει ισπανόφωνες ταινίες μικρού μήκους από την Ισπανία και τη Λατινική Αμερική.

Όλες οι ταινίες προβάλλονται με ελληνικούς υπότιτλους.

Αναλυτικά, προβάλλονται οι ακόλουθες ταινίες:

Η Ταλαιπωρία (Adriana Yurcovich, Αργεντινή, 2016, 14’)
Το Σαβ/κο των Χριστουγέννων στην Αργεντινή, στη μέση ενός ζεστού καλοκαιριού, διακόπτεται το ρεύμα σε μερικές γειτονιές του Μπουένος Άιρες. Πολλοί άνθρωποι έχουν φύγει από την πόλη για διακοπές. Η Σελίνα, μια ηλικιωμένη κυρία με κινητικές δυσκολίες, έχει απομονωθεί στον δωδέκατο όροφο της πολυκατοικίας της, χωρίς φως, ασανσέρ και νερό.

Ευτυχία (Samantha Pineda Sierra & Davy Giorgi, Μεξικό, 2016, 10’)
Σε έναν τόπο ξεχασμένο από τον χρόνο, η Ολίβια, μια ηλικιωμένη κυρία που έχει ζήσει τις περιπέτειές της, ετοιμάζει ένα όμορφο, φυσιολογικό τελετουργικό το οποίο κρύβει την δική της συνταγή για την ευτυχία. Επειδή, για την Ολίβια, η ζωή είναι σαν το περίεργο τσάι της: γλυκόπικρη.

Ένα Παιδί για Ένα Παιδί (Juan Avella, Βενεζουέλα, 2016, 11’)
Η ταινία εστιάζει στον Ντάιβι, έναν οικογενειάρχη που κάνει ό,τι μπορεί για να συντηρήσει τον γιο του, τον Ουίλι, γι’ αυτό και «δουλεύει» ως απαγωγέας. Σήμερα είναι μια συνηθισμένη ημέρα στην δουλειά: απαγάγει ένα κορίτσι με τον συνεργάτη του, τον Έντινσον. Αλλά η μέρα θα πάρει μια αναπάντεχη τροπή, όταν ο πατέρας του θύματος θα απαγάγει τον δικό του γιο.

Οι Αεροναύτες (León Fernández, Μεξικό, 2016, 11’)
Μια φυλή επιβιώνει με ό,τι λίγο βρίσκει στην μέση της ερήμου. Ο Σόο-Χο, το πιο αδύναμο μέλος της φατρίας, προσπαθεί να ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες για να φτάσει στον παράδεισο που όλοι επιθυμούν.

Γκρέτελ και Γκρέτελ (Beda Docampo Feijoo, Ισπανία, 2018, 10’)
Μια αστυνομικός ανακρίνει δύο οκτάχρονα δίδυμα στο τμήμα. Τα κορίτσια μένουν με τον πατέρα τους και την μητριά τους. Το έχουν σκάσει για να συναντήσουν την μητέρα τους, την ημέρα των γενεθλίων της. Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι κανείς δεν είναι αυτό που φαίνεται.

Το Μονοπώλιο της Ηλιθιότητας (Hernán Velit, Περού, 2017, 19’)
Ο Μιγκέλ, ένας 27χρονος άντρας, ξεκινάει ένα πρωί και πηγαίνει στις δημόσιες υπηρεσίες για να δηλώσει το θάνατο του πατέρα του, ώστε να έχει πρόσβαση στην περιουσία του. Όταν φτάνει εκεί, συνειδητοποιεί ότι η διαδικασία είναι πιο κουραστική και περίπλοκη από όσο φανταζόταν, λόγω της γραφειοκρατίας και της ανικανότητας των υπαλλήλων.

Ένα Λεπτάκι (Javier Macipe, Ισπανία, 2016, 8’)
Η Μαρία περνάει τις μέρες της μαζεύοντας υπογραφές για την κατάργηση ενός νόμου που θεωρεί άδικο, αλλά κανείς δεν της αφιερώνει ένα λεπτό να την ακούσει.

Η Μέρα της Τέφρας (Daniel Romero, Εκουαδόρ, 2016, 18’)
Από τότε που το ηφαίστειο της Πιτσίντσα στο Εκουαδόρ κάλυψε την πόλη με τέφρα, ο Ρενάτο έρχεται αντιμέτωπος με οιωνούς που τον προειδοποιούν για την καταστροφή του κόσμου του: ο καλύτερος του φίλος δεν του μιλάει, η αδερφή του είναι διαφορετική και οι γονείς του είναι απόντες.

Πρωινό με την Τίφανι (Andrés Molano Moncada, Κολομβία, 2015, 14’)
Ο Ραφαέλ κοιμάται ευχάριστα με μια γυναίκα μέχρι που του διακόπτει τον ύπνο ένα ξυπνητήρι. Προσπαθεί να βγει από το κρεβάτι, αλλά είναι παγιδευμένος μέσα στα χέρια της, καθώς αυτή κοιμάται ακόμη. Ο Ραφαέλ θέλει να της ετοιμάσει πρωινό χωρίς να την ξυπνήσει αλλά φαίνεται ότι όλα είναι εναντίον του, ακόμη και η αγάπη του για αυτήν.

Καλοκαίρι 98 (Valentina Azúa, Χιλή, 2015, 15’)
Το καλοκαίρι του ’98, συναντάμε την Καμίλα, ένα 11χρονο κορίτσι γεμάτο περιέργεια και μυστικά. Κατά τη διάρκεια ενός σαβ/κου οι γονείς της θα την αφήσουν υπό την προστασία των μεγαλύτερων αδερφών της. Η συνύπαρξη των τριών εφήβων κοριτσιών, το πρώτο της φιλί και ένα άλμπουμ με αυτοκόλλητα των Backstreet Boys θα σημάνουν το τέλος της παιδικής της ηλικίας.